Klantvragenbeheer
het DNA van uw klantenserviceteam omvormen
Een digitale assistent voor de gedeelde inbox
Het beheren van een gedeelde inbox van de klantenservice kan kostbaar, chaotisch en contraproductief zijn. Daarom heeft Esker een Customer Inquiries Management-oplossing ontworpen - aangedreven door de nieuwste en beste AI-technologie - om uw team niet alleen te helpen een betere klantervaring (CX) te bieden, maar deze ook voortdurend te verbeteren naarmate uw bedrijf groeit.
Beantwoord vragen sneller
Geen rommelige inbox meer! Sorteer, routeer en beantwoord verzoeken van klanten snel & zorgvuldig met AI-technologie, zoals o.a. ChatGPT.
Bouw betere relaties op
Geef uw klanten wat ze verwachten: een snelle, consistente en nuttige reactie. Het resultaat? Ze blijven zaken met je doen!
Wees proactief, niet reactief
Esker biedt uw team de tools die nodig zijn om een meer proactieve, gepersonaliseerde klantervaring (CX) te bieden, van strategische reacties & routering tot real-time KPI's,.
"Het duurt nu misschien een seconde of twee om een aanvraag te valideren. De tijdsbesparing - met name voor de medewerkers van onze klantendienst - is een van de grootste voordelen."
AI-gestuurd sorteren & beheren van e-mails
Mis nooit meer een aanvraag
In een traditionele gedeelde inbox vergt het sorteren, routeren en uiteindelijk beantwoorden van e-mails tijd en moeite van uw klantenserviceteam. Gebruik Esker. Onze oplossing voor klantvragen doet het zware werk voor u - en zorgt daarmee voor een duidelijke, uniforme visie op uw klantcommunicatie.
- Inquiry classificationOnderzoeksclassificatie maakt gebruik van algoritmen voor natuurlijke taalverwerking (NLP) om inkomende verzoeken automatisch te sorteren op type (productvraag, prijsaanvraag, bestelstatus, claim, enz.), waardoor de nauwkeurigheid in de loop van de tijd wordt aangescherpt. Er wordt sentimentanalyse uitgevoerd om vragen met een negatieve emotionele toon onmiddellijk te identificeren en te prioriteren.
- AI-ondersteunde antwoorden (op basis van templates of door ChatGPT gegenereerd) maken dat uw klanten relevante en consistente antwoorden ontvangen. Antwoorden worden automatisch gegenereerd op basis van gegevens die zijn opgehaald uit geïntegreerde systemen (ERP's, CRM's, transportbeheer- en opslagsystemen) en kunnen eenvoudig worden gepersonaliseerd.
- De strategische routering van klantenvragen die de klantenservice niet kan beantwoorden stuurt deze aan de persoon of afdeling die ze wel kan beantwoorden of naar andere toepassingen.
Transformeer het DNA van uw
Customer Service-Team
Een digitale assistent voor de gedeelde inbox
Kenmerken
Solution features that help deliver
B2B Customer Service excellence
Gecentraliseerde informatie & real-time data
B2B Customer Service-teams presteren het beste wanneer hun strategieën en acties worden geleid door data. Daarom legt de intelligente oplossing van Esker de meest relevante analyses achter uw klantcommunicatie vast en geeft live KPI's in een eenvoudig, gestroomlijnd en aanpasbaar dashboard waarmee gebruikers:
- To Do lijsten kunnen raadplegen, geordend per categorie met gemarkeerde prioriteitsorders
- Vragen van klanten op type, datum of klant kunnen raadplegen en analyseren
- SLA en prestaties van leden van het klantenserviceteam kunnen volgen en evalueren
- Trends kunnen onderzoeken om problemen en kansen te identificeren zodra ze zich voordoen
Esker Synergy AI is ingebed in de oplossing en maakt gebruik van natuurlijke taalverwerkingsalgoritmen (NLP - Natural Language Processing) om de inhoud van inkomende e-mails te analyseren en deze automatisch te sorteren in categorieën die specifiek zijn voor elke leverancier (productvraag, prijsaanvraag, beschikbaarheidsaanvraag, bestelling, statusaanvraag, claim, enz.). Vragen worden ook geanalyseerd op emotionele toon om e-mails met negatieve gevoelens te identificeren.
Het beantwoorden van verzoeken van klanten is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met behulp van AI-ondersteunde antwoorden kunnen medewerkers van verkoop- of klantendiensten klanten met één klik antwoord geven. De AI analyseert de e-mail, extraheert belangrijke informatie en doorzoekt verschillende systemen om een antwoord voor te stellen dat de medewerker kan gebruiken (op basis van templates of op maat gegenereerd door ChatGPT). Menselijk toezicht zorgt ervoor dat klanten nog steeds met mensen communiceren, de gegenereerde antwoorden worden beoordeeld door de medewerkers en kunnen gemakkelijk worden bewerkt voordat ze naar de klant worden verzonden.
Om aan de verwachtingen van de klant te voldoen, moeten de medewerkers snel klanten antwoorden. Dat kan alleen als ze alle benodigde informatie binnen handbereik hebben. Het end-to-end communicatieplatform van Esker heeft chattools en de mogelijkheid gesprekken te traceren wat de real-time samenwerking bij elke aanvraag vergemakkelijkt, zowel intern met andere afdelingen als extern met partners en klanten.
Dankzij de Connectivity oplossing kan de Customer Inquiry Management-oplossing van Esker worden geïntegreerd met meerdere systemen zoals ERP's, CRM's, transportbeheer, warehousing en productinformatiesystemen. Deze oplossing biedt meerdere integratiemogelijkheden met behulp van kant-en-klare connectoren, API's of beheerde bestandsuitwisselingen. Dankzij de systeemintegratiemogelijkheden kunnen medewerkers snel en nauwkeurig reageren op alle productvragen of offerteaanvragen, vragen over beschikbaarheid of verzoeken om leveringsstatus.
Pakket voor Automatisering
van de volledige Customer Service
Esker Customer Inquiry Management maakt deel uit van het Customer Service-pakket dat is ontworpen om de B2B-klantervaring (CX) te verbeteren. Door routinetaken die verband houden met het beheren van klantverzoeken, bestellingen en claims te automatiseren, stelt Esker Klantenservicemedewerkers in staat om meer bevredigende taken uit te voeren die rechtstreeks van invloed zijn op hun klanten en het bedrijf.
Onze partners
- Coming Soon