Software voor Automatisering van Crediteurenadministratie

Neem de controle over uw volledige crediteurenproces met een intuïtieve, AI-gestuurde oplossing

Neem contact met ons op

Cash management
zonder de chaos

Met de automatiseringssoftware voor crediteurenadministratie van Esker kunnen bedrijven de pijnlijke taak van handmatige factuurverwerking elimineren met AI-gestuurde datavastlegging, contactloze verwerking en elektronische workflowmogelijkheden. Het resultaat? Een eenvoudigere, efficiëntere manier om facturen te verwerken, de cashflow te beheren en nieuwe inkomsten te genereren.

Esker is er om uw AP-afdeling het volgende te helpen voorkomen:

  • Ontevreden leveranciers en AP-medewerkers
  • Beperkte controle en zichtbaarheid over het proces
  • Gemiste leverancierskortingen en boetes voor te late betaling
  • Langere reconciliatie- en betalingscycli
 

"Het is veel gemakkelijker om te zien op wie we wachten en wie nog facturen moet goedkeuren. Nu kunnen we dat snel opzoeken in Esker en weten we meteen wie er een herinnering nodig heeft."

Michael Derrick, Junior Boekhouder bij LTP Sports

Lees casestudy

Automatisering + Kunstmatige intelligentie (AI)

Geef uw financiële team meer ruimte
met ultieme snelheid en zichtbaarheid

Door de source-to-pay (S2P)-cyclus te automatiseren en gebruik te maken van de nieuwste AI-gestuurde technologieën, bevrijdt Esker financiële professionals van tijdrovende taken, waardoor ze efficiënter kunnen werken en nieuwe vaardigheden kunnen ontwikkelen. Geavanceerde mogelijkheden zoals first-time erkenning, machine learning en teaching helpen AP-afdelingen om zo snel mogelijk het hoogst mogelijke factuurherkenningspercentage te bereiken om een snellere ROI te behalen.


  • Verhoog de efficiëntie van de crediteurenafdeling

    Multi-channel oplossing

    Optimaliseer factuurbeheer door verwerking in elk formaat en via elk invoerkanaal mogelijk te maken, ongeacht of facturen per post, e-mail, fax of EDI worden ontvangen. Door een machineleesbare EDI-factuur om te zetten in een voor mensen leesbare versie, kunt u nu ook standaard AP-processen toepassen op EDI-facturen.


  • Versnel afsluitingsprocedures

    Esker Synergy AI

    Esker Synergy AI optimaliseert het inwinnen van factuurgegevens door gebruik te maken van machine learning en deep learning om nauwkeurig een validatieformulier te extraheren en in te vullen (of automatisch goed te keuren wanneer er geen uitzondering wordt gedetecteerd).


  • Grotere flexibiliteit in de boekhouding

    Voorspellende factuurcodering

    Met behulp van op AI gebaseerde voorspellende regels voor het coderen van PO- en niet-PO-facturen (bijv. grootboekrekening, belastingcode, kostensoort, kostenplaats) worden factuurgegevens automatisch gekoppeld aan de bijbehorende orders en goederenontvangsten, waardoor medewerkers snel en vanuit één enkele, geconsolideerde weergave uitzonderingen kunnen bekijken en oplossen.


  • Verminder factureringskosten en -vertragingen met AI-technologie

    Contactloze verwerking

    Facturen die goedgekeurd moeten worden, worden automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon of groep die daar verantwoordelijk voor is. AI-technologieën werken hand in hand om contactloze AP-verwerking mogelijk te maken en goedkeuringen van factuurbetalingen te versnellen.

Verzeker een veilig
en uniform globaal procesbeheer

Eskers cloud-based automatiseringssoftware voor AP automatiseert functies in Finance en klantenservice en verlaagt de operationele kosten door gebruik van papier, transport en fysieke archivering af te schaffen. Het gebruiksgemak en de aangepaste interface maximaliseren de acceptatie door de gebruiker, terwijl de zichtbaarheid van facturen in alle formaten en ontvangstkanalen wordt bevorderd, EDI inbegrepen. Met één enkel proces dat alle facturen consolideert, kunnen AP-afdelingen helpen de S2P-cyclus te stroomlijnen en bedrijfsgroei te vergemakkelijken zonder operationele beperkingen.

  • Efficiënt cashbeheer

    Eén interface, meerdere oplossingen

    Esker biedt een end-to-end S2P-oplossingspakket, dat naast geautomatiseerde crediteurenadministratie ook leveranciersbeheer, contractbeheer, inkoop, onkostenbeheer en betaling bevat.

  • Geef uw teamleden bruikbare gegevens

    Intelligente dashboards met real-time KPI's

    Sta financiële teams en gebruikers van crediteurenworkflows toe om crediteurenstatistieken, die op hun interface worden weergegeven, aan te passen in gemakkelijk leesbare grafieken en rapporten. Hierdoor kan elke actie, van het uitvoeren van dagelijkse taken tot het bewaken van budgetten, strategischer zijn en meer toegevoegde waarde hebben.

  • Esker maakt eenvoudig verbinding met al uw ERP's

    Multi-ERP-integratie

    Esker kan zoveel ERP's verwerken als nodig is binnen één enkele omgeving. Dit type geïntegreerd cloudplatform betekent dat alle gebruikers in dezelfde ervaring werken, of u nu één ERP of meerdere systemen gebruikt.

Efficiëntie in samenwerking met leveranciers

Maak het gemakkelijk om zaken te doen
met uw bedrijf

Om vertragingen bij procurement te voorkomen, moeten bedrijven sterke partnerschappen opbouwen met hun leveranciers door middel van tijdige betaling van facturen, snelle geschillenbeslechting en realtime communicatie. Daarom is het noodzakelijk voor inkopers om rekening te houden met hun aantrekkelijkheid op de leveranciersmarkten en een systematische aanpak te implementeren, loyaliteit op te bouwen, leveranciersrelaties te ontwikkelen en operationele en economische prestaties te verrijken.

 

Eskers automatiseringssoftware voor crediteurenadministratie biedt een win-winsituatie voor beide partijen.


  • Los problemen snel op

    Online leveranciersportaal

    Als onderdeel van Eskers AP-automatiseringssoftware biedt een handig online portaal dat leveranciers selfservicetoegang geeft tot betalingsinformatie, waardoor ze sneller betaald kunnen worden en de kosten kunnen verlagen, waardoor uw bedrijf tijd en geld bespaart die voorheen waren besteed aan het reageren op factuurstatusaanvragen.


  • Optimaliseer cash

    Dynamische kortingen

    Hiermee kan uw bedrijf CASH optimaliseren en uw leveranciersbestand veiligstellen door versnelde betalingen aan te bieden. Leveranciers geven in realtime korting om de cashflow te verbeteren en de kosten van goederen te verlagen.


  • Verkort de doorlooptijd van factuur tot betaling

    E-betaling

    Gebruikers kunnen van ondertekening tot uitbetaling een 100% gedigitaliseerd proces hebben. Elke stap en gebruikersactie wordt in het systeem geregistreerd, zodat het proces aan de regels voldoet en betalingen tijdig en nauwkeurig zijn. Geen tijd meer verspillen aan het heen en weer sturen van papier!


  • Betere zichtbaarheid

    Matching van leveranciersoverzichten

    De matching zorgt er niet alleen voor dat facturen correct worden geregistreerd, maar ook om de tijdige betaling te verbeteren, een hoge nauwkeurigheid van grootboeken te bereiken, het aantal vragen van leveranciers te verminderen en tijd terug te geven aan AP.

Risicobeheer

Beheer bedrijfsgeld vanaf elke locatie

Hoewel het moderniseren van AP al jaren noodzakelijk is, brengt de trage acceptatie van automatisering veel organisaties in een zeer kwetsbare positie als er iets misloopt - late of gemiste betalingen, aanvallen met betalingsfraude en moeite om compliant te blijven. De AP-automatiseringssoftware van Esker minimaliseert deze risico's en verbetert de controle over uw bedrijf door u te helpen met:

  • Strijd tegen APP-fraude

    Sis ID-integratie

    Esker werkt samen met het Franse FinTech Sis ID om fraude met geautoriseerde pushbetalingen (APP) te bestrijden. De Sis Inside-oplossing van Sis ID is volledig geïntegreerd met de S2P-suite van Esker en voegt een antifraudeschild toe aan de gebruikerservaring. Beheers buitensporige uitgaven, verminder risico's en geef inzicht in uitgaven.

  • Budgettaire controle, snellere & eenvoudige goedkeuringen

    Basic en complexe workflowafhandeling

    Nieuwe records worden ingediend bij verschillende gebruikers op basis van hun profiel. Door de leverancier geïnitieerde wijzigingen leiden tot nieuwe goedkeuringen, waardoor risico's worden verminderd en de reputatie wordt beschermd.

  • Beheer uw betalingen en verlaag de operationele kosten

    Het dashboard van de AP Specialist

    Geeft de geldwaarde weer van mogelijke boetes voor te late betaling voor facturen die hun vervaldatum naderen. Het op tijd betalen van leveranciers versterkt niet alleen de relatie met hen, maar helpt bedrijven ook om financiële risico's te verminderen. Vergelijk automatisch PO-facturen met PO's om ervoor te zorgen dat er geen tegenstrijdigheden of risico's op fraude zijn.

  • Zorgen voor naleving van de belastingwetgeving

    De AP e-invoicing-oplossing van Esker

    Biedt conforme, papierloze factuurverwerking wereldwijd. Het bijhouden van veranderende regelgeving is lastig en het beheren van leveranciers over de grenzen heen maakt het nog ingewikkelder. Gearchiveerde facturen worden veilig bewaard zolang de lokale wetgeving dit voorschrijft.

Werk slim, werk mobiel

De mobiele app van Esker, Esker Anywhere™, zorgt voor snellere factuurverwerking, verbeterde efficiëntie en toegankelijkheid voor managers die onderweg zijn die uitgavenverzoeken of leveranciersfacturen beoordelen en goedkeuren voordat deze betaald worden.

Dankzij mobiele dashboards en statistieken kunnen managers ook onderweg hun KPI's en bedrijfstrends volgen. De app is gratis verkrijgbaar in de Apple App Store® en Google Play™. Eenmaal geïnstalleerd kunnen gebruikers verbinding maken met de applicatie om facturen te bekijken die in afwachting van goedkeuring zijn.

"Zelfs als iemand niet op kantoor is, kunnen facturen altijd en overal worden goedgekeurd met de mobiele app van Esker."

Meer informatie over Esker Anywhere

Bekijk wat onze klanten zeggen over Gartner Peer Insights

Uitgelichte inhoud

Veelgestelde vragen (FAQ)

We hebben antwoorden verzameld op enkele van de meest gestelde vragen over de automatiseringssoftware voor crediteurenadministratie van Esker. Heb je een vraag waar je het antwoord niet op kunt vinden? Laat ons dat weten door op de knop "Neem contact op" hieronder te klikken.

Hoe verhoogt AP-automatiseringssoftware de productiviteit van werknemers?

Het is niet ongebruikelijk dat AP-medewerkers een groot deel van hun tijd besteden aan handmatige taken (bijv. het invoeren van factuurgegevens in het ERP, het zoeken naar goedkeuringen, het verzamelen en printen van documenten, enz.). AI-gestuurde AP-automatiseringssoftware zorgt voor al die repetitieve, laagwaardige administratieve activiteiten, zodat u dat zelf niet hoeft te doen. Als gevolg hiervan is uw team vrij om zich te concentreren op meer strategische activiteiten die van invloed zijn op het cashmanagement en uw leveranciersrelaties.

Welke voordelen zie ik met geautomatiseerde AP-factureringssoftware?

Gebruikers van een AP-automatiseringssoftware kunnen een aantal transformationele voordelen verwachten. Vanuit operationeel oogpunt vertaalt automatisering van de crediteurenadministratie zich vaak in snellere factuurverwerkingstijden, lagere kosten, vereenvoudigde IT-omgeving en verbeterde zichtbaarheid van facturen en afsluitingsprocedures (om er maar een paar te noemen). Voor uw klanten en personeel leidt dit tot een betere samenwerking en algehele tevredenheid. Ten slotte kunnen deze oplossingen voor bedrijven uiteindelijk ook leiden tot meer zakelijke kansen, uitbreiding naar nieuwe markten en meer fraudepreventie.

Kan crediteurensoftware worden geïntegreerd met alle ERP's?

Ja! Tot op heden heeft Esker meer dan 70 unieke ERP- of zelfontwikkelde oplossingen. Ons ERP-connectiviteitspakket biedt ook gelijktijdige integratie met meerdere ERP's, wat verschillende omgevingen als gevolg van fusies en overnames vereenvoudigt, onboarding stroomlijnt en initiatieven voor shared services centers ondersteunt.

Vervangen AP-automatiseringsoplossingen mijn ERP-systeem?

Nee! Geautomatiseerde crediteurensoftware is niet ontworpen om ERP's te vervangen; de software werkt samen met alle systemen die aanwezig zijn om de handmatige hiaten, die de meeste conventionele ERP's niet aankunnen, op te vullen. Dit helpt u facturen sneller en nauwkeuriger te verwerken, terwijl het uw bedrijf ook helpt zijn ERP-investering te maximaliseren.

You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Onze partners

  • Coming Soon
Top