E-Procurement Software

Transformeer inkopen in een snelle, consumentvriendelijke ervaring

Laten we praten

Een inkoopervaring om van te dromen

De cloud-based geautomatiseerde e-procurementsoftware van Esker optimaliseert uitgavenverzoeken en het bestellen van goederen en diensten. Wat betekent dat? Dat betekent dat elke uitgavenaanvraag de vereiste autorisatie krijgt en dat elke factuur wordt gekoppeld aan een inkooporder. En door de mogelijkheid om te communiceren met een verscheidenheid aan gebruikers in verschillende bedrijfsafdelingen, maakt de cloud-based oplossing voor e-procurement de gebruikersaanvaarding belachelijk eenvoudig.

  • Verbeterde budgetcontroles & follow-up via real-time analyses
  • Nauwkeuriger & gestroomlijnder cashflowbeheer
  • Betere fraudepreventie, kortingen & compliance

 

Uitgaven eenvoudig bijhouden en zoeken

Spreadsheets zijn goed voor veel dingen, maar het uitvoeren van real-time budgetopvolging is er daar niet een van. Dat is waar de e-procurement software van Esker de uitdaging aangaat. Elke transactie - van aanvraag tot ontvangst van goederen of diensten - wordt gevolgd, waardoor volledige rapportage mogelijk is over aanvragen, gekochte artikelen, verwerkte bestellingen en verrichte betalingen.

Dashboards met ingebouwde KPI's
De e-procurement software van Esker bevat ook aanpasbare, gebruiksvriendelijke dashboards om:


  • Dagelijkse taken te beheren

    en prioriteiten te organiseren


  • Productiviteit te bewaken

    en toppresteerders te belonen


  • Problemen en kansen te herkennen

    zodra ze zich voordoen

 

 

 

Eenvoudig aanvragen goedkeuren en verwerken

Dankzij een geautomatiseerde goedkeuringsworkflow wordt op elke aanvraag altijd het juiste autorisatieniveau toegepast en vallen de uitgaven binnen het afgesproken budget. Esker-gebruikers krijgen ook toegang tot producten van voorkeursleveranciers, waardoor de aankoop in overeenstemming is met het inkoopbeleid van het bedrijf (geen buitensporige aankopen meer!). Bovendien krijgen aanvragers de gewenste items uit een catalogus met goedgekeurde items binnen het vereiste tijdsbestek. De koper kan bevestigen dat de goedkeuringen zijn ontvangen en de bestelling met slechts enkele klikken met de muis afronden.

Esker AnywhereTM

Esker’s mobiele applicatie, Esker Anywhere, stelt managers die niet op kantoor zijn in staat om altijd en overal inkoopaanvragen goed te keuren en favoriete KPI's en statistieken te bekijken.

Bekijk hoe het werkt

 

 

 

"Ik sta versteld hoe gebruiksvriendelijk de oplossing van Esker is. We waren in een mum van tijd klaar om aan de slag te gaan met slechts weinig training. Dankzij de automatische three-way matching van Esker hebben we handmatige verwerking geëlimineerd en hoeven we die Excel-spreadsheets niet langer bij te houden! Het voelt alsof alles nu op één lijn ligt."

Productiemanager, JCDecaux Hong-Kong Transport

Lees het verhaal

 

Laat AP niet meer in de kou staan

Crediteurenbeheer heeft vaak te maken met de chaos die front-end wordt veroorzaakt, met de slechte reputatie die daarmee gepaard gaat. Bedrijven kunnen dit in de kiem smoren met de geautomatiseerde e-procurementsoftware van Esker - bestellingen worden allemaal vooraf goedgekeurd, wat betekent dat elke verwerkte factuur PO-gebaseerd wordt en gemakkelijk kan worden gekoppeld aan de bijbehorende PO- en goederenontvangst. De AI-gestuurde oplossing van Esker verlaagt ook de buitensporige uitgaven, die ernstige gevolgen kunnen hebben voor de bedrijfsresultaten.

Automatisering aan de inkoopkant geeft AP-mensen ook direct inzicht in wat er wordt uitgegeven, besteld en ontvangen, zodat ze ontbrekende facturen kunnen opsporen en de juiste overlopende posten kunnen boeken. Dat noemen we nou strategische samenwerking.

 

 

 

Optimaliseer de interactie tussen koper en leverancier in het S2P-proces

Inkoopprofessionals die Esker gebruiken, hebben meer invloed op onderhandelingen over prijsverlagingen, volumekortingen en gunstige betalingsvoorwaarden. Het selfserviceportaal van Esker komt ook ten goede aan leveranciers door onboarding te versnellen, catalogusbeheer te stroomlijnen, 24/7 toegang te bieden tot de betalingsstatus van facturen en een snelle oplossing van uitzonderingen en discrepanties te vergemakkelijken - wat allemaal resulteert in een bestand met gelukkigere leveranciers en in verbeterde B2B-transparantie.

Aangepast op uw identiteit

Pas uw portalinterface aan aan de huisstijl van uw bedrijf! Door onze applicatie te personaliseren met uw eigen kleuren en logo, kunnen uw leveranciers uw bedrijf gemakkelijk identificeren.

 

Uitgelichte inhoud

Bekijk wat onze klanten zeggen op Gartner Peer Insights

 
You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Onze partners

  • Coming Soon
Top