AI-gestuurde datavastlegging van bestellingen

Het extraheren van belangrijke gegevens uit klantenbestellingen met bovenmenselijke snelheid & nauwkeurigheid

Esker's ervaring & resultaten

Through Esker’s Order Management software solution:

  • 91.49%

    Invoer van gegevens verminderd
     

  • 2.59 miljoen

    bestellingen werden geautomatiseerd
     

  • 400+

    customers are automating
    their orders

Het grote probleem

Omgaan met een oneindig aantal lay-outs

Laten we de olifant in de kamer aanpakken: als u klanten toestaat om te bestellen zoals ze willen (in plaats van hen te dwingen uw bestelportaal, EDI-formaat, bewerkbare PDF, enz. te gebruiken), zullen de gegevens nooit op dezelfde plaats op de klantdocumenten staan.
Elke klant zal hoogstwaarschijnlijk een andere template gebruiken en zelfs voor één bepaalde klant is de kans groot dat gebruikers van verschillende afdelingen en entiteiten ook verschillende templates zullen gebruiken.

Als je het berekent, kom je uit op een groot aantal en dus op een grote uitdaging. Bovendien kunnen uw klanten hun templates op elk moment wijzigen. Simpelweg mensen op het probleem zetten is geen erg dankbaar werk en ook geen goede besteding van hun tijd voor uw bedrijf. 

Gelukkig begon Esker al meer dan 20 jaar geleden dit probleem aan te pakken en kwam het geleidelijk met toonaangevende, AI-aangedreven technologie voor het vastleggen van ordergegevens.

 

"Een van de sterke punten van de geautomatiseerde orderbeheeroplossing van Esker is dat het op natuurlijke wijze de complexiteit van het ontvangen van duizenden bestellingen, in verschillende formaten en met een groot aantal verschillende kenmerken en bijzonderheden, oplost."

Gervasio Prieto, Head of Sales, CAPSA Food

Esker Synergy AI

Beheert de moeilijke dingen, zodat u dat zelf niet hoeft te doen

Esker Synergy AI legt de belangrijkste data van klantenbestellingen vast, ongeacht hun kanaal, formaat of lay-out. Het extraheert tekens rechtstreeks uit op tekst gebaseerde documenten of met OCR-systemen uit documenten die op afbeeldingen zijn gebaseerd en is in staat om deze onbewerkte gegevens te interpreteren en de gegevens zowel op koptekst- als regelitem-niveau in te vullen. Met behulp van de volgende drie technologieën is Esker Synergy in staat om de beste resultaten op de markt te leveren:

  • Deep learning-herkenning

    om gegevens te extraheren uit bestellingen die voor het eerst worden gezien, gebruikmakend van een neuraal netwerk dat is getraind op duizenden bestellingen

  • Machine learning-technologie

    om automatisch en transparant te leren van gebruikerscorrecties en geleidelijk de herkenningspercentages te verhogen.

  • Scholing

    om de herkenningscriteria voor specifieke terugkerende bestellingen expliciet te definiëren.

"We zijn gestopt met het handmatig invoeren van onze bestellingen en we hebben een enorme verbetering gezien in zowel kwaliteit als efficiëntie. Een positieve verandering."

María Jose Ortiz, Food Channel Manager, Customer Service, Suntory Beverage & Food Spain

Lees meer

 

"Esker is een echte gamechanger geweest voor Stelrad met zijn AI-technologie en automatisering."

Cherie Bradford, Customer Service Manage,Stelrad

Bekijk de video

Onze AI-filosofie

Help klantenservice om efficiënte en effectieve service te bieden

Esker Synergy is niet ontworpen als een "black box" die gegevens extraheert en opslaat. Om ervoor te zorgen dat alleen kwalitatieve gegevens in het ERP-systeem worden ingevoerd en de orderbeheeroplossing zijn primaire functie kan vervullen (d.w.z. klantenservice in staat stellen een betere service te bieden), worden de geëxtraheerde ordergegevens op de volgende manieren gecontroleerd:

  • Automatische controle tegen de ERP-referentiegegevens op kop- en regelitem-niveau (klant, verzendadres, producten, enz.)
  • Historische gegevens gebruiken om ongebruikelijke hoeveelheden te detecteren en klantenservice te waarschuwen
  • Klantenservice kan eenvoudig de originele orderafbeelding bekijken en naast de geëxtraheerde ordergegevens weergeven
  • Klantenservice kan ook eenvoudig samenwerken, zowel intern als met klanten, om orders te verduidelijken voordat ze in het ERP worden aangemaakt

"We hebben de verwerkingstijd voor herhaalbestellingen kunnen verkorten van 5 minuten naar 5 seconden."

Angela Garceau, Senior Director of Business Operations, NVIDIA Corporation

Lees meer

"Contactloze" verwerking

Het volledige potentieel van automatisering benutten

Door automatisering tot het uiterste te drijven, kunt u bestellingen verwerken zonder ze aan te raken voordat ze klaar zijn om te worden uitgevoerd in uw ERP-systeem. Maar laten we realistisch zijn: beloven dat 100% van uw bestellingen 100% contactloos zal worden verwerkt, klinkt misschien te mooi om waar te zijn gezien de verscheidenheid aan lay-outs en formaten en/of omdat sommige bestellingen inconsistente gegevens bevatten (totaal klopt niet, verouderde artikelnummers, ongeldige maateenheid, enz.). 

Gelukkig kunt u met Esker volledig automatisch werken wanneer dat zin heeft en het inschakelen voor specifieke klanten of kanalen, terwijl u profiteert van beveiligingen om automatische ERP-boekingen te voorkomen in geval van mislukte datacontroles.

  • -72%

    Minder fouten bij het handmatig verwerken van bestellingen

  • 74%

    van de bestellingen volledig geautomatiseerd zonder dat er wijzigingen nodig zijn

AI inzetten in klantenservice

Wilt u weten hoe AI nog meer kan helpen om uw klantenserviceafdeling een boost te geven en uw klanten een betere ervaring te bieden?Meer informatie

You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Onze partners

  • Coming Soon
Top