AUTOMATISERINGSOPLOSSINGEN VOOR INKOOP

Begin nu op de juiste manier met de P2P-cyclus

EN NU DE INKOOP

UW GEDROOMDE INKOOPERVARING

Met op de cloud gebaseerde automatiseringssoftware voor inkoop van Esker worden inkoopverzoeken en bestellingen van goederen/services geautomatiseerd. Wat betekent dat? Dat betekent dat elk inkoopverzoek de vereiste autorisatie krijgt en iedere factuur wordt afgestemd met een IO. En met het vermogen om verbinding te maken met talloze gebruikers op verschillende bedrijfsafdelingen maakt de op de cloud gebaseerde oplossing de aanvaarding door de gebruiker belachelijk eenvoudig.

 

  • Verbeterde budgetbewaking en opvolging via realtime analyse
  • Nauwkeuriger en gestroomlijnd cashflowmanagement
  • Meer fraudepreventie, kortingen en naleving

GEMAKKELIJK UITGAVEN VOLGEN EN ZOEKEN

Spreadsheets zijn handig voor vele zaken, maar het uitvoeren van een realtime budgetopvolging hoort daar niet bij. En daar pakt Esker's software voor inkooporders de handschoen op. Iedere transactie — van declaratie tot ontvangst van goederen of services — wordt getraceerd, waardoor de volledige rapportage van bonnen, ingekochte artikelen, verwerkte orders en uitgevoerde betalingen mogelijk is.

DASHBOARDS MET INGEBOUWDE KPI'S

Esker's managementsoftware voor inkooporders omvat ook aanpasbare, gebruikersvriendelijke dashboards voor:


  • Het managen van dagelijkse taken en organiseren van prioriteiten

  • Het monitoren van productiviteit en belonen van toppresteerders

  • Het opsporen van problemen en kansen zodra deze zich voordoen
  • Block url new window: 
    off

GEMAKKELIJK GOEDKEUREN EN VERWERKEN VAN VERZOEKEN

Dankzij een geautomatiseerde goedkeuringsworkflow wordt het correcte autorisatieniveau altijd toegepast voor ieder verzoek en vallen de inkopen binnen het overeengekomen budget. Gebruikers van Esker krijgen ook toegang tot producten van voorkeursleveranciers. Daardoor ligt de inkoop in lijn met de inkooprichtlijnen van het bedrijf (geen ongemerkte inkopen meer!).

Bovendien ontvangen de aanvragers de artikelen die ze willen uit een catalogus met goedgekeurde artikelen binnen het vereiste tijdskader. De inkoper kan bevestigen dat de goedkeuringen zijn ontvangen en kan de bestelling met slechts een paar muisklikken afronden.

Esker AnywhereTM

Managers die niet op kantoor zijn, kunnen met Esker Anywhere, Esker’s mobiele applicatie, altijd en overal inkoopbonnen goedkeuren en favoriete KPI's en metrieken analyseren.

 

Zo werkt het

  • Block url new window: 
    off

P2P automation

Het geheim om uw leveranciers relaties te verbeterten

  • Block url new window: 
    off
“Het verbaast me hoe gebruiksvriendelijk de P2P-oplossing van Esker is. In een mum van tijd en met zeer weinig training konden we aan het werk. Dankzij de automatische drieweg-afstemming van Esker hebben we de handmatige verwerking uitgebannen en is het bijhouden van die Excel-werkbladen niet meer nodig! Het voelt of alles nu op elkaar is afgestemd”​
Production Manager │ JCDecaux Hong-Kong Transport
Bekijk meer klantcases
  • Block url new window: 
    off

LAAT CREDITEUREN NIET MEER AAN HUN LOT OVER

Problemen in het inkoopproces treden niet in een vacuüm op; Crediteuren dient meestal om te gaan met de chaos die van tevoren werd veroorzaakt, samen met de slechte reputatie die daarmee gepaard gaat. Bedrijven kunnen dit in de kiem smoren met Esker's software voor geautomatiseerde inkoop — bestellingen zijn allemaal vooraf goedgekeurd. Dat betekent dat iedere verwerkte factuur op een IO wordt gebaseerd en gemakkelijk kan worden afgestemd met de overeenkomstige IO en de goederenbon.

Automatisering bij Inkoop biedt crediteurenmedewerkers ook onmiddellijk inzicht in de uitgaven, bestellingen en ontvangsten, zodat ze ontbrekende facturen kunnen traceren en de juiste toerekeningen kunnen boeken. Dat noemen we nu strategische samenwerking.

  • Block url new window: 
    off

OPTIMALISEREN VAN INKOPER-LEVERANCIERSCONTACTEN IN HET P2P-PROCES

Inkoopprofessionals die Esker gebruiken, krijgen meer bewegingsvrijheid voor het onderhandelen van prijsveranderingen, volumekortingen en gunstige betalingsvoorwaarden. Esker's zelfservice portaal biedt leveranciers ook voordelen door het versnellen van onboarding, het stroomlijnen van catalogusmanagement, 24 het uur per dag, 7 dagen per week bieden van toegang tot de betalingsstatus van inkoopfacturen en het snel oplossen van uitzonderingen en verschillen. Daardoor ontstaat een meer tevreden leveranciersbestand en verbeterde B2B-transparantie.

UW IDENTITEIT OP MAAT
Voorzie uw portaalinterface van uw merk, zodat deze aansluit op de huisstijl van uw bedrijf! Het aanpassen van onze applicatie met uw eigen kleuren en logo maakt het voor uw leveranciers gemakkelijker om uw bedrijf te identificeren.

  • Block url new window: 
    off
You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Heeft u verdere vragen?

Vragen over elektronische inkoop? Dan heeft u geluk, want wij hebben de antwoorden.
Vertel ons hoe wij u kunnen helpen en onze experts gaan er direct mee aan de slag.

Our partners

  • Coming Soon
Top